Trwały lakier do paznokci Golden Rose nr 64

Nie jestem jakąś maniaczką koloru różowego, jednak w ostatnim czasie uwielbiam go na paznokciach ;)
Dziś po raz pierwszy u mnie  lakier z serii 

COLOR EXPERT
Golden Rose

Jak dotąd z marki GR używałam głównie serię Rich Color, która bardzo przypadła mi do gustu.
Dopatrzyłam się w drogerii kolorku, który wpadł mi w oko, a że w dodatku dobra marka to sie skusiłam ;)

Kilka słów od producenta / dostępne odcienie:


Lakier zamknięty jest w szklanej, standardowej buteleczce o pojemności 10,2 ml.
Zakręcany nakrętką z pędzelkiem jak wszystkie tego typu produkty.
Ma lekko chemiczny zapach, który błyskawicznie się ulatnia. 
Konsystencja nie za rzadka, dobrze się rozprowadza dzięki szerokiemu pędzelkowi.
Na zdjęciach efekt dwóch warstw.




Ten lakier Golden Rose także przypadł mi do gustu. 
Nie trzeba długo czekać na wyschnięcie, jest bardzo trwały - u mnie 5 dni bez odprysków i zmywania końcówek.
Po tym czasie go zmyłam, bo moje paznokcie są ostatnio strasznie osłabione i znów się rozdwajają (z pewnością za sprawą tego Aniołka w brzuchu).
Jestem bardzo ciekawa jak wypadłyby u mnie inne kolory.
Niestety w mojej drogerii był tylko odcień różowy i zielony, więc zostałam przy kupnie jednego ;)
Cena około 6zł.


Miałyście? Jak u Was się sprawdziły?


Kochani do końca października 
dla czytelników bloga Life with satisfaction drogeria Strefa Urody przygotowała rabat. 
Szczegóły w banerku





Mam do Was pytanie czysto teoretyczne.
W związku z tym, że rośnie mi Fasolka wpadłam na pomysł żeby wprowadzić serię coś a'la "Pamiętnik przyszłej mamy", ze spostrzeżeniami, odczuciami itp.
Posty o tej tematyce ukazywałyby się od czasu do czasu, nie chciałabym Was zanudzić.
Czytałybyście?

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka