Kosmetyczna Wish-lista :)

Nigdy nie robiłam tego typu postów, 
ale może dzięki temu szybciej uda mi się to zrealizować ;)
Ciekawi na co poluję w tym roku?

Stwierdziłam dziś, że starczy kupowania czegoś byleby kupić. Mam masę produktów, które zalegają w szafkach i nie mam kiedy je użyć.
Są też kosmetyki do makijażu z niższej półki, w przypadku których cena jednak miała znaczenie - jakość nienajlepsza.
W związku z tym postanowiłam wypróbować kilka produktów, które może i są droższe od tych które posiadam, ale wierzę, że warto wydać troszkę więcej otrzymując w zamian jeden naprawdę wartościowy produkt danego typu.

To zamierzam nabyć w najbliższym czasie :)


1. Pędzle Hakuro 
2. Matowa pomadka Bourjoirs Rouge Edition Velvet
3. Olejek arganowy do włosów Organique
4. Balsam do ciała brzozowy z betuliną Sylveco
5. Lakiery do paznokci Models Own Fruit Pastel
6. Pisak do Brwi Makeup Revolution Brow Dual Dark
7. Zestaw do stylizacji brwii Sleek Brown KIT
8. Paleta cieni The Balm Nude Dude
9. Koncentrat antycellulitowy Yasumi
10. Krem intensywnie nawilżający La Roche-Posay

******

Macie cos z tych produktów? 
Jak sprawdziły się u Was? 
Co jeszcze możecie polecić? :)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka