Wrażliwe zęby - jak sobie z nimi poradzić?

Wiele z nas zmaga się z wrażliwością zębów. 
Nie szuka się jednak rozwiązań tylko stwierdza, że tak już jest, rezygnując np z lodów, gorącej kawy itp. Czy można temu zaradzić?

 
Czym jest wrażliwość zębów?
Nadwrażliwość występuje po odsłonięciu zębiny chronionej przez warstwę szkliwa. Kontakt odsłoniętej zębiny z gorącymi, zimnymi, kwaśnymi pokarmami lub nawet szczotkowanie zebów może pobudzić nerw i wywołać krótki, przenikliwy ból.

Jakiś czas temu rozmawiałam z Panią stomatolog. Spytałam ją czym może być spowodowane to co czuję również ja. Bez wahania powiedziała, że to wrażliwość zębów i wręczyła mi pastę do zębów
.Sensodyne Odbudowa i ochrona.



 Kilka słów od producenta:

Jak działa pasta Sensodyne Odbudowa i ochrona?
Nowa Sensodyne Odbudowa i ochrona z technologia NOVAMIN różni się od innych past, ponieważ zawiera unikalny, klinicznie przebadany i wysoko skoncentrowany związek wapnia, pomagający w osbudowie wrażliwych części zębów, wykorzystując ich naturalne składniki budulcowe.
Dlaczego Sensodyne Odbudowa i ochrona jest odpowiednia dla mnie?
Dzięki Sensodyne Odbudowa i ochrona można zwalczać ból wrażliwych zębów i odbudowywać ich uszkodzone miejsca. Przy codziennym stosowaniu pasta Sensodyne stale odbudowuje, wzmacnia i chroni zęby, a jej świeży, miętowy smak gwarantuje uczucie czystości i świeżości.
Stosowanie:
Szczotkować zęby dwa razy dziennie, używając ok 2cm pasty. Nie stosować u dzieci do 12lat (cgyba, że na specjalne zalecenie lekarza dentysty)



Moja opinia:

Pasta zamknięta jest w tubce o pojemności 75ml, dodatkowo zapakowana w pudełko papierowe z opisem produktu. Tubę można postawić na zakręcanym korku. Nie ma problemu z wydobyciem produktu. Po odkręceniu korka na paście jest jeszcze zabezpieczenie, dzieki czemu wiemy, że pasta na pewno nie była wcześniej otwierana. 
Zapach tak jak i smak produktu bardzo przyjemny, świeży, miętowy. Nie miałam problemu z używaniem jak np po paście Lacalut czy Parodontax. 
Kolor biały, konsystencja typowa dla pasty. Nie przypomina żelu. Bardzo dobrze rozprowadza się w jamie ustnej. 


Samo działanie pasty bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Oprócz wrażliwych zębów jak dotąd często krwawiły mi dziąsła. Ta dolegliwość bardzo się zmniejszyła. Stosuję już drugą tubkę tej pasty i zauważyłam sporą poprawę. Mogę spokojnie jeść / pić zarówno zimne jak i ciepłe produkty. Nie odczuwam dyskomfortu. Oddech po paście jest świeży i nie wymaga stosowania dodatkowych produktów np. płynów do płukania jamu ustnej. 
Ważnym elementem jest też zmiana szczoteczki na bardzoej miękką. Jest ona delikatniejsza dla zębów i dziąseł i nie podrażnia ich dodatkowo.


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka