Paznokcie: Idzie wiosna! Koralowy Rimmel

Dziś jest tak pięknie, że dobry humor musi dopisywać, nawet mimo przeziębienia córki. Wyszło słoneczko więc niech na pazurkach też zagości wiosna. Dziś pod lupę idzie Rimmel 60 seconds, nr 415 instyle coral. 

Części z Was pewnie post się nie spodoba ze względu na moje dość krótkie paznokcie, ale wciąż się łamią a ja szukam odżywki idealnej...
Z tej serii Rimmel'a miałam już inny odcień. Pokazywałam Wam go TUTAJ, dlatego też nie będę zanudzać Was podstawowymi informacjami o nim, Tamten sprawdził się naprawdę dobrze, byłam ciekawa innego odcienia, ponieważ zauważyłam, że czasem ta sama seria różni się jakością.


Producent zapewnia, że jest to one-coat. Ja jednak byłabym ostrożna z tym stwierdzeniem, ponieważ po pierwszej warstwie są prześwity. Dwie warstwy jednak zdecydowanie wystarczają i pokrywają płytkę głębokim koralowym kolorem. Nasycenie zmienia się w zależności od światła.


Instyle coral podobnie jak poprzednik z tej serii przypadł mi do gustu. Zdecydowanym plusem jest szeroki pędzelek i konsystencja, która nie jest zbyt gęsta, ale nie spływa z paznokcia. Wysycha zgodnie z zapewnieniami producenta - pierwsza warstwa naprawdę szybko, druga potrzebowała kilku minut. Trwałość oceniam na dobrą - 4-5 dni przy normalnych obowiązkach domowych to moim zdaniem plus.
Cena z jaka ja się spotkałam waha się między 8-12zł. 



Lubicie tą serię? Jak podoba się Wam odcień?
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka