Paznokcie: Wibo - Extreme Nails nr 171

Kolor Nude na paznokciach towarzyszy mi bardzo często. 
Prosty, elegancki, pasujący do wszystkiego ;) Testuję zatem na swoich pazurach sporo marek, które oferują ten kolor. 
Dziś o lakierze do paznokci od Wibo.

Marka Wibo powinna być najbliższa mojemu sercu, ponieważ mieszkam w miasteczku gdzie te kosmetyki sa produkowane :) Paradoksalnie ciężko je tutaj dostać, a Rossmanna nie mamy :/
Przyznam, że to trochę irytujące, żeby po produktu, które powstają niedaleko mnie musze jeździć 30km. Ale nie o tym dziś mowa... ;)
W moje ręce trafił jakiś czas temu członek kolekcji Extreme Nails nr 171. 

Kilka słów od producenta:
Elegancka kolekcja lakierów do paznokci. Najmodniejsze kolory w nowej oprawie - wyjątkowe połączenie świeżego połysku i trwałości koloru. Lakier długo utrzymuje się na płytce paznokcia.
Kolekcja dostępna w 22 najmodniejszych kolorach. Idealna dla kobiety ceniącej elegancję, komfort i nowoczesność. Wygodny i szeroki aplikator zapewnia łatwą i szybką aplikację lakieru na płytce paznokcia. Lakier cechuje wyjątkowe połączenie połysku i trwałości koloru. Szybko schnie, nie pozostawia smug. 


Moja opinia:
Opakowanie standardowe, szklane, z zamknięciem wyposażonym w pędzelek. Pojemność 8,5ml. 
Lubię ta serią ze względu na pędzelki, którymi bardzo dobrze nakłada się lakier. Są szerokie i moim zdaniem zdecydowanie ułatwiają aplikację. Zapach jest lekko chemiczny jednak bardzo szybko się ulatnia. Konsystencja nie jest rzadka i właściwie jedna warstwa wystarczy na pokrycie płytki. Ja jednak nakładam dwie, kolor jest wtedy pełniejszy, subtelniejszy. Nie musimy się bać o żaden prześwit na paznokciu. Czas schnięcia określiłabym na średni. Nie jest to wieczność jednak nie ma też efektu "sekundowego schnięcia".


 Tak jak pisałam wcześniej z "nudziaków" korzystam często. Mogę zatem dokładnie sprawdzić jak sprawuje się dany lakier. Ten dzisiejszy ma całkiem dobrą trwałość, po ok. 4 dniach zauważyłam delikatne ścieranie sie na czubkach paznokci. Nie odpryskuje jednak, co jest zdecydowanym plusem. 
Z chęcią kupię także inne kolory z tej serii (jak już wykorzystam te lakiery, które mam ;) ). 


Jak sprawdził się u Was? 
Lubicie tą serię?


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka