Tabletki musujące do... stóp. Czy naprawdę działają?

Dziś o produkcie do stóp, który stosuję od jakiegoś czasu.
Czy sprawdził swoje zadanie? Czy sięgnę po niego ponownie?


Na markę Body Club natknęłam się przypadkiem podczas zakupów w Biedronce jakiś czas temu. 
Produktu do stóp takie jak np. sole bardzo lubię, to też chciałam wypróbować nowość jak dla mnie - tabletki. 


Zapewnienia producenta:
- Nawilżanie i regeneracja skóry stóp
- Profilaktyka pękacącej skóry
- Skutecznie zmiękcza naskórek
- Przyspiesza regenerację naskórka
- Działa antygrzybiczo


 Moja opinia:
Opakowanie produktu wydaje się banalnie wykonane - tektura i dwa plastikowe krążki. Graficznie tez nas nie zaskakuje - jednak na pierwszy rzut oka mamy wszystkie informacje, które powinny nas zainteresować. Opakowanie otwiera sie poprzez ściągnięcie górnego wieczka. Zawiera 6 tabletek, każda po 20g produktu.
Każda z tabletek zapakowana jest w folię ochronną, zapobiega to ich wietrzeniu i skruszaniu się poprzez ocieranie. 
Tabletki sa średniej wielkości, mają prostokątny kształt i piaskowy kolor. Po rozerwaniu folii nie wydobywa się żaden intensywny zapach. 


Tego produktu używałam zazwyczaj raz w tygodniu. Tabletka po wrzuceniu do miski z wodą rzeczywiście delikatnie musuje i bezproblemowo się rozpuszcza. 
Jak jest z działaniem? 
Zauważyłam, że skóra na stopach zrobiła sie bardziej miękka. To zapewne za sprawą oleju z avocado. Łatwiej złuszcza się naskórek np podczas stosowania peelingu czy tarki do stóp. Zmniejsza się także potliwość stóp. 
Czy nawilża? Ciężko mi określić, ponieważ moje stopy to naprawdę ciężki przypadek :( muszę stosować regularnie kremy, żeby w miarę dobrze wyglądały. Skóra mi nie pękała, a w przeszłości miałam z tym problem.


Miałyście ten produkt? Co o nim myślicie?
Ja może sięgnę po nie jeżeli zauważę je podczas zakupów, ze względu na uczucie odświeżenia stóp.


*****


Przypominam też o zabawie, w której możecie dostać ode mnie jakąś niespodziankę.
Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc ;)


*****

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka