Oczyszczamy strefę "T" - maska Perfecta

Maseczki do twarzy są używane przeze mnie bardzo często. Stosuję zarówno takie do oczyszczania jak i nawilżające. Dzisiaj o maseczce przeznaczonej głównie do strefy "T".


Seria maseczek z Perfecty często wpada w moje ręce. Cenię ją za różnorodność maseczek, "saszetkowość" dzięki czemu mogę wypróbować różne wariantu, nie wydając fortuny na duże pojemności produktów, a także za działanie. Czy ta, która miała oczyszczać strefę T rzeczywiście na nią działa?



 Kilka słów od producenta:
Oczyszczająca maseczka do twarzy, przeznaczona do specjalnej pielęgnacji cery mieszanej, czyli tłustej w strefie T (czoło, nos, broda) i suchej na policzkach. Glinka termalna oraz oligoelementy pochłaniają nadmiar sebum i zapobiegają błyszczeniu się skóry. Maseczka usuwa toksyny, odblokowuje zatkane pory oraz neutralizuje wolne rodniki. Czynnik nawilżający NMF długotrwale i dogłębnie nawilża cerę.


Moja opinia:
Produkt zamknięty w saszetce o pojemności 8ml, z nacięciami na górze w celu łatwiejszego otwierania. Jak już kiedyś pisałam lubię saszetkowe maski, ponieważ dzięki temu mogę wypróbować różne warianty w niskiej cenie i wybrać odpowiedni dla siebie. Do tego zajmują mniej miejsca niż np produkty w butelkach i ich zawartość jest idealna do jednorazowego użycia.
Konsystencja maseczki dość rzadka, kremowa. Kolor biały o przyjemnym, delikatnym zapachu. Wygodnie się nakłada i dobrze usuwa pozostałości po zakończeniu "zabiegu".
Nakładałam ją na całą twarz. Głównie ze względu na błyszczące czoło i brodę, oraz zatkane pory w tych miejscach oraz na nosie. Już po pierwszym zastosowaniu widziałam zdecydowaną poprawę. Skóra wyglądała na zdrowszą, okolica nosa oczyszczona, gładsza. Pory zostały odetkane. Twarz była przyjemnie nawilżona.


Stosuję różne maski z serii Perfecta Beauty Mask i jak dotąd żadna mnie nie zawiodła. Każda spełniła swoje planowane działanie. Po tą maskę sięgam w razie konieczności, zazwyczaj raz / dwa razy w miesiącu. 
Lubicie maski Perfecty?



****************
Przypominam o rozdaniu organizowanym na blogu :)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka