#4 Pamiętnik przyszłej mamy

Jesteście z nami już kilka miesięcy. Mój stan powoli ma się ku końcowi. 
Zapraszam zatem na kolejne zwierzenia z brzuszka :)

"Jak byłem u Was ostatnio ważyłem niecały kilogram. Teraz mam już ok. 3kg! Planowo mam urodzić się w czerwcu, ale przedwczoraj Pan Doktor powiedział, że jestem nisko w jakimś kanale i rodzice mogą się mnie spodziewać w każdej chwili. Ale się zestresowali ;) nie mogą się mnie doczekać, ale chyba trochę boją się jak to będzie, jak już będziemy w czwórkę. 
Mama chyba czasem ma mnie dosyć, bo rozpycham się strasznie w jej brzuchu. Jako, że "spadłem" trochę niżej w końcu odpuściła jej zgaga i od kilku dni mama może trochę pospać. Podkreślam trochę, bo ja najbardziej lubię się przekręcać w nocy :) Musi dużo odpoczywać, prawie nie wychodzi z domu, bo strasznie puchnie i ma problemy z ciśnieniem. Ale rozmawia za mną codziennie, a ja odpowiadam jej kopniakami albo czkawką. 
Wiki już nie może się doczekać. Chociaż chyba jest trochę zazdrosna, bo rodzice muszą kupić dla mnie sporo rzeczy, a ona by chciała ciągle nowe zabawki. Mama mówi, że jej niepotrzebne, bo przez pokój nie da się przejść, ale ona ciągle twierdzi, że nie ma się czym bawić. Typowa kobieta :)
Tatuś złożył moje łóżeczko. Mama tłumaczyła mu gdzie jest pościel, żeby przygotował jak już będę się rodził, ale on chyba i tak zapomniał. Ach faceci... Ups, w końcu będę jednym z nich ;) Będę miał fajną furę, która już gotowa czeka na mnie. Oj będę się woził :) Mam też swoją szafkę, a tam całą masę ubranek, jakichś kosmetyków i innych rzeczy podobno mi potrzebnych.
Czuję, że będzie fajnie jak już przyjdę na świat. Wiem na pewno, że rodzice i siostra bardzo mnie kochają. Wciąż to powtarzają. Babcia często dzwoni do mamy i pyta się jak się czuję. A ile mam cioć, które nie mogą się już mnie doczekać. Ale mnie wycałują...
A teraz moje zdjęcie z USG. Wszyscy mówią, że jestem podobny do mamy. Nie wiem, jeszcze jej nie widziałem :) 
Do zobaczenia, może jeszcze z tej strony brzuszka.
Maluszek"



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka