Blogowe testowanie z Canpol Babies

Jakiś czas temu dołączyłam do Mam na portalu Canpol Babies. Na ich profilu na facebook'u podano ostatnio informację o programie dla blogujących mam. Dlaczego by nie spróbować?




Jestem mamą 5 letniej Wiktorii, spodziewam się drugiego Maluszka - Synka, który na świat ma przyjść na początku czerwca. Bloga piszę od jakiegoś czasu. Znajdują się na nim tematy lifestylowe, recenzje kosmetyków i nie tylko, a także tematy parentingowe. Postanowiłam zgłosić się do projektu Canpol Babies Blogosfera. Może akurat się uda ;)  Jako, że szykuję wyprawkę kilka produktów tej marki z polecenia znajomych już nabyłam. Chętnie z dziećmi przetestujemy jakiś produkt, a opinią podzielę się z czytelnikami :)

Wy też możecie się zgłosić do projektu 


A tym czasem proszę trzymajcie za nas kciuki :)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka