Jestem piękna bo... ;)

Brak pewności siebie, niska samoocena, brak samoakceptacji. 
Czy któraś z nas się z tym nie spotkała? Czas to zmienić i Dove wychodzi temu na przeciw :)


W akcji "Jestem piękna bo..." bierze udział Dorota Wellman, którą osobiście uwielbiam za dystans do samej siebie i bycie sobą w każdej sytuacji. Co o tym mówi?
"(...) przecież każda z nas jest piękna. Każda z innego powodu, na swój własny sposób. Piękno to nie tylko aspekt fizyczny, ale przede wszystkim to, co kryje się wewnątrz nas. Niektóre z nas są piękne, bo są mamami. Inne, bo uśmiech nie schodzi im z twarzy. Są również te, które są spontaniczne, pełne energii, odważne. A jakie jest Twoje piękno?
To właśnie ma pokazać akcja NaroDove Piękno. Chcemy, aby każda kobieta pochwaliła się swoim wyjątkowym pięknem. Chcesz poprzeć naszą akcję? Kliknij „Jestem piękna” lub zaprojektuj wyjątkową koszulkę z Twoim manifestem. Zachęć do tego mamę, siostrę, córkę i przyjaciółkę. Niech każda Polka pokaże, jakie jest jej NaroDove piękno. Na dobry początek zachęcamy do przeczytania felietonu Doroty Wellman – ambasadorki akcji NaroDove Piękno.Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebieJestem piękna, bo jestem sobą i znam swoją wartośćJestem piękna, bo jestem mądra i zaradnaJestem piękna, bo jestem optymistką i kocham życieJestem piękna, bo jestem PolkąZwracam się do kobiet młodych i starych. Niskich i wysokich. Grubych i chudych.Do blondynek, brunetek i rudych. Do tych, które mają włosy długie lub krótkie.I tych, które mają włosy naturalne lub farbowane. I do tych, które włosy straciły.Do dziewczynek, nastolatek, panien, mężatek i wdów.
Wszystkie jesteście piękne. Nie ma kobiet idealnych, a kobiecości nie mierzy sięw centymetrach i kilogramach. Nieważne co myślą o nas inni, ważne jest to,co myślimy o sobie! Zacznijmy się lubić i akceptować siebie. Dbajmy o duszęi ciało. Od tego powinna się zacząć nasza praca nad sobą.
Nie warto porównywać się do kogoś. Gwiazdy na okładce wygładzoneji wyszczuplonej przez grafików. Do zawsze idealnej, pięknie ubranej i umalowanejpani z telewizji. Nie każda z nas musi być modelką i mieć idealne 90/60/90.Spójrzmy na siebie życzliwym okiem. Znajdźmy dobre strony, zobaczmy w sobiedobre i piękne cechy. Poznajmy swoją wartość.
Zaczynamy, to nie jest takie trudne! Jestem silna. Tyle umiejętności opanowałam,tyle rzeczy wiem, tyle potrafię zrobić. Jestem pracowita. Radzę sobie z trudnościami.Pracuję zawodowo, mam dom na głowie. Umiem to wszystko połączyć.Kto tak potrafi? Ja! Pokochaj siebie. Przecież jesteś dla siebie najbliższymczłowiekiem. Patrz na świat optymistycznie. Ciesz się każdą chwilą. Czarną kawąo poranku, ramionami mężczyzny, w których można utonąć i schować nos.Kwiatami na stole. Sukcesem w pracy i rysunkiem dziecka. Słonecznym dniem,przeczytaną książką, rozmową z przyjaciółmi, nowo zdobytą umiejętnością.Nowym słówkiem z angielskiego. Bierz to życie w ramiona i przytulaj mocno. 
Polko, Rodaczko! Jesteś piękna. Uwierz w to!"


Na stronie akcji "Jestem piękna bo..." możecie dołączyć się do manifestu. Tam zaprojektujecie koszulkę, którą możecie wygrać. Dodanie projektu jest banalnie łatwe. Pokażmy dlaczego my też jesteśmy piękne! :)

A Wy czujecie się piękne? :)


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka