Masz to w naturze :)

Kiedy robi się ciepło i doskwiera nam pragnienie, a woda przestaje smakować warto sięgnąć po jakiś smak ;) niekoniecznie gazowaną "colę" czy pełen konserwantów sok.



"Poznaj smak owocowej egzotyki zaklęty w butelce naszego syropu o smaku pomarańczowym. Daje on prawdziwe orzeźwienie i świetnie gasi pragnienie w upalne dni. Pomarańcza jest smaczna, mocno owocowa, gęsta i wydajna. Jest łatwa do przyrządzenia. Świetnie smakuje z wodą mineralną gazowaną i niegazowaną, kostkami lodu i plasterkiem owocu."
Tak zapewnia nas producent syropów Herbapol, z którymi bardzo ostatnio się zaprzyjaźniłam :)


Syropy do wody mineralnej dodawałam często, jednak z biegiem czasu miałam wrażenie, że są coraz gorszej jakości. Tak sięgnęłam po pomarańczowy Herbapol i wróciłam do nawyków. Dalej preferuję wodę niegazowaną i córkę też staram się do niej przyzwyczaić, jednak czasem miałam ochotę na jakiś smak. 
Woda, syrop i kostki lodu okazały się świetnym sposobem na orzeźwienie. Syrop pomarańczowy nadaje prawdziwie owocowy smak. Jest wydajny, gęsty. Nie czuć w nim jedynie cukru (jak w niektórych takich produktach) ale subtelny owocowy smak.




Myślę, że będzie często gościł w naszym domu i chętnie sprawdzę też inne smaki.
A Wy lubicie syropy owocowe? Jakie smaki preferujecie? :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka