Paznokcie: Lakier do paznokci Lemax Hot Mini

Jeżeli śledzicie mnie na fb wiecie, że od dwóch dni jestem w szpitalu stąd taka cisza na blogu. Zdjęcia porobiłam w domu wiec mogę powiedzieć Wam coś o lakierze do paznokci Lemax. Przepraszam za jakość edycji, ale mam w zanadrzu jedynie telefon. 


Kilka słów od producenta:
Lakier do paznokci w wielu kolorach. Każdy dobierze coś dla siebie: gama kolorów zawiera neony, pastele i metaliczne odcienie. 



Moja opinia:
Lakier do paznokci Lemax Hot Mini zapakowany jest w małą szklaną buteleczkę o pojemności 5 ml.  Moim zdaniem to fajna pojemność ponieważ spokojnie możemy zaopatrzyć się w kilka odcieni, bez wyrzutów, że mamy duży zapas ;)
Aplikatorem jest cienki pędzelek. Może nie jest najbardziej wąską wersją, ale nie należy też do grubszych egzemplarzy. Dobrze się nim nakłada produkt. Konsystencja początkowo wydaje się rzadka, nie wylewa się jednak nadmiernie na skórki. 
Kolor, który wybrałam to ciemny róż. Na zdjęciach to dwie warstwy lakieru Lemax. Po jednej kolor jest przeźroczysty i nie byłoby możliwości zostawienia go tak na paznokciach. Produkt na paznokciach utrzymuje się 3-4 dni. Potem ściera się na końcach paznokci. Nie zauważyłam, żeby lakier odpryskiwał. 
Cena ok 2,5-3 zl/5 ml

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka