BingoSpa Sól do stóp - opuchlizna, obrzęki

Sezon letni to czas kiedy nasze stopy i nogi puchną. Po całym dniu, kiedy potrzebujemy relaksu i odprężenia z pomocą przychodzą różnego rodzaje kuracje, kąpiele, sole. 
Czy ta z BingoSpa nam pomoże w dolegliwościach?



Kilka słów od producenta:
Opuchnięte stopy to wielki problem, który może dotknąć każdego z nas. Nasze nogi przez cały czas ciężko pracują, a czasem pojawiają się na nich obrzęki i opuchlizna. Szczególnie gdy pracujemy przez długi czas w pozycji siedzącej lub stojącej bez zmiany pozycji. Spowalnia się wtedy krążenie krwi, a w nogach powstaje uczucie ciężkości. Sól do stóp BingoSpa zawiera octowinian glinu, siarczan magnezu, tlenek cynku oraz wyciągi z lawendy lekarskiej, rumianku, krwawnika i szałwii. Łagodzi opuchliznę i obrzęki, odświeża i tonizuje oraz zmiękcza naskórek.







Moja opinia:
Sól zapakowana jest w plastikowy, przeźroczysty słoik o pojemności 550g. Jest drobno mielona, białego koloru. Nie czuć żadnego specyficznego zapachu. Rozpuszcza się dokładnie w zimnej wodzie.
Działanie:samo włożenie nóg w chłodną wodę było dla mnie wyzwaniem, Preferuję raczej ciepłe kąpiele relaksacyjne. Kiedy jednak udało mi się tego dokonać [ ;) ] poczułam niemalże od razu lekką ulgę w spuchniętych stopach. Produkt działa na opuchliznę, jednak w umiarkowanym stopniu. Sprawia, że poprawia się krążenie dzięki czemu dało się zauważyć zminimalizowanie obrzęków. Dodatkowo zauważyłam wysokie działanie tonizujące, zmniejszoną potliwość stóp. Jest świetnym zestawem z zielonym żelem, którego działanie opisywałam TUTAJ. W takim połączeniu efekt pozbycia się opuchlizny jest gwarantowany. 


Tą sól oraz inne wartościowe produkty możecie kupić na stronie BingoSklepu. Polecam zapoznanie się z ofertą, bo jest naprawdę bogata.
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka