Na luzie ;) 20 faktów o mnie

Weekend zbliża się wieeelkimi krokami.  W związku z tym mam dla Was lekki post z faktami o mnie. Kiedyś ukazał się podobny ale informacji jest cała masa, wiec będzie nowy ;) sama lubię bardzo czytać takie wpisy u Was, bo dzięki temu mogę Was bliżej poznać. 

1. Mam 25 lat, jestem zodiakalnym baranem ;)
2. Jestem mężatką, mam dwójkę dzieci - Wiktoria 5 lat, Patryk 4 tygodnie. 
3. Z mężem znamy się prawie 9 lat, od 7 lat jesteśmy małżeństwem. 
4. Mieszkam w małym miasteczku położonym na Kaszubach. 
5. Ulubiony film: Dlaczego nie?!
6. Ulubiona książka: Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam (i masa innych, które ciągle dokupuję ;))
7. Ulubiony wykonawca: nie mam :P słychać wszystkiego oprócz metalu. Najchętniej house.
8. Najchętniej ubieram się w: jeans + tshirt,  sukienki, szpilki (których ciągle w szafie mało)
9. Moim największym uzależnieniem jest kawa, uwielbiam ją w każdej postaci. 
10. Prowadzę bloga, ponieważ lubię dzielić się opinią. Dzięki niemu 'poznałam' masę ciekawych osób. 
11. Mam naturalnie kręcone włosy (bardzo zdolnie spalone rozjaśnianiem i prostowaniem)
12. Karnacja naturalnie ciemna, dzięki czemu nie mam problemu z opalaniem (a i tak ciągle mi mało)
13. Cera mieszana,  z przewagą suchej, szczególnie w okolicy nosa.
14. W mojej kosmetyczne musi znaleźć się podkład i maskara. Bez tego rzadko gdzieś wychodzę. 
15. Jestem nerwusem i uparciuchem :P
16. Nie mam ulubionego dania. Ważne żeby był wyrazisty smak. Lubię ostre potrawy.
17. W wolnym czasie lubię spacerować (plaża <3 mam zaledwie 30km do morza), ale nie pogardzę też wieczorem z rodziną i np dobrym filmem. 
18. U ludzi nie lubię braku szczerości, obłudy, niezdecydowania.
19. Z kosmetyków najwięcej mam lakierów do paznokci,  balsamów do ciała i żeli pod prysznic. Ich nigdy nie za wiele :)
20. Zawodowo zajmuję się księgowością i kadrami, a także marudzeniem innym pracownikom :) obecnie jestem na 'urlopie' (heh przy dwójce dzieci, jaaasne...) macierzyńskim. 


Na dzis to tyle. Jeśli chcielibyście czegoś jeszcze się o mnie dowiedzieć pytajcie śmiało :)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka