Celia Women - Cień do powiek duo high pigment 02

Moja kolekcja cieni do powiek ogranicza się do naturalnych, zazwyczaj cielistych odcieni. Rzadko maluje się jakimś kolorem jeżeli chodzi o oczy. Dziś przedstawię Wam jeden produkt z tej kategorii. 


Ten "zestaw" kupiłam jakiś czas temu. Nie będę się zbytnio wywodzić na temat obietnic producenta, chce Wam pokazać kolor. Wydaje mi się, że sama nazwa mówi za siebie  - podwójny cień o wysokiej pigmentacji. 



Opakowanie cieni jest klasyczne. Okrągły plastik, z przeźroczystym wieczkiem i aplikatorem w formie dwustronnej gąbeczkęi  (której nigdy nie używam, wole pędzelek).
Mamy odcień brązowy, oraz jasny, cielistych. Obydwa są rzeczywiście bardzo napigmentowane i wystarczy odrobina dla uzyskania odpowiedniego efektu. Cienie nie obsypują się, nie kruszą przy dotknięciu pędzelkiem. Nie używałam pod nie bazy, a mimo to są trwałe i dość wyraziste. 



Wewnetrzny kacik oka lekko rozjaśniłam cielistym kolorem, reszta to brąz. Całość wykończona eyelinerem Golden Rose  i maskarą Rimmel.
 Nie jestem specem od makeupu, wiec niektórym efekt może się nie podobać ;) 





NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka