I can because I think I can ;)

W życiu często brakuje nam motywacji, samozaparcia, wiemy w swoje możliwości. Często rezygnujemy z czegoś, bo wydaje się nam to niemożliwe. A może by tak uwierzyć w siebie? Może czas pomyśleć, że ja też mogę? 




Rezygnowałam już z różnych postanowień. Na diecie jestem odkąd pamiętam ;) zazwyczaj od poniedziałku ;) z ćwiczeniami było podobnie. Co prawda świadomie zrezygnowałam z "kariery" na rzecz rodziny, ale to akurat coś co daje mi spełnienie. Do studiów wrócić mogę zawsze, do pracy jak tylko Mały podrośnie, a radość z dzieciaków towarzyszyć mi będzie zawsze.  
Podejmuję się wielu działań, jednak w końcu stwierdzam, że nie dam rady. Chyba czas zacząć wprowadzać pierwsze zmiany i uwierzyć w siebie. 

Od kilku lat wizytuję na portalu wizaz.pl.  Poznałam tam cudowne dziewczyny, z którymi kontakt mam jak z siostrami (a mam tylko brata). Podczas jednej z wizyt natknęłam się na nowe wyzwanie. 900min ćwiczeń w 30 dni. Czemu miałabym nie spróbować? Bo jestem mamą dwójki dzieci, bo mam dom do ogarnięcia, bo jestem zmęczona opieką nad 5 tygodniowym dzieckiem... a może dlatego, że mi się nie chce? ;) No właśnie, koniec wymówek.  Znajdę chwilę dla siebie w ciągu dnia. Dam sobie dawkę pozytywnej energii. W końcu szczęśliwa mama to szczęśliwe dzieci. 


Założenia wyzwania:
"Jak zmobilizować się do ćwiczeń? Naszym wyzwaniem! Sama decydujesz, co, kiedy i jak długo będziesz ćwiczyć, ważna jest tylko regularność. Efekty gwarantowane, przekonaj się sama!
900 minut ćwiczeń w 30 dni daje Ci pełną swobodę ułożenia planu treningowego. Średnio to raptem 30 minut dziennie, a do treningu możesz zaliczyć każdą aktywność fizyczną.
Trening do dla Ciebie za dużo? Zacznij od spacerów! Ważne, by w miesięcznym bilansie wyszło 900 minut ruchu. Jeśli jednak podejmiesz się regularnych planów ćwiczeniowych, nie zapomnij o dniach przerwy na regenerację."


To taki pierwszy krok. Ćwiczeń siłowych nie mogę wykonywać ze względu na fakt, że niedawno miałam cesarskie cięcie. Ale spacerować mogę. Trochę lekkich wygibasów też nie zaszkodzi. 

A Wy uprawiacie jakiś sport? Lubicie aktywność fizyczną? Może przyłączycie się do wyzwania? :)
Na moim instagramie będę dodawać moje aktywności. Znajdziecie je pod hasztagiem #900mincwiczenw30dni

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka