Makijaż: Arganowy róż do policzków Paese nr 46

Wykończenie makijażu  może całkowicie zmienić jego końcowy efekt. Jednym z produktów, który ma nam w tym pomóc  jest róż do policzków. Obecnie w moich rękach znajduje się taki kosmetyk stworzony przez markę Paese. 



Nie jestem maniaczką posiadania dużej ilości róży. Kości policzkowe staram się podkreślać przy makijażu jednak zdarza mi się ten element zupełnie pominąć. Jakiś czas temu kupiłam arganowy róż do policzków Paese. Nie ze względu na obiecane działanie, ale odcień, który najbardziej przypadł mi do gustu.



Kilka słów od producenta:
Idealny do podkreślenia kości policzkowych. Pielęgnuje skórę i chroni ją przed przedwczesnym starzeniem.
Obecność oleju arganowego zapobiega wysuszaniu naskórka i dba o jego odpowiedni poziom nawilżenia.
BEZ PARABENÓW
BEZ ALERGENÓW


Moja opinia:
W okrągłym, plastikowym słoiczku z przeźroczystym, odkręcanym wieczkiem umieszczono 6g produktu. Dzięki przejrzystemu zamknięciu od razu widzimy kolor jaki kryje się w środku. Odcień 46 to taka lekko rudawa cegiełka. Wybrałam  go ze względu na fakt, że nie lubię policzków  w krwisto czerwonym  kolorze, jak u rosyjskich lalek matrioszek. Nakładam go na kosci policzkowe w celu wykonturowania twarzy. Dzięki temu staje się ona smuklejsza, bardziej promienna. Róż ma dużą wydajność, jest dobrze napigmentowany. Nie obkrusza się przy aplikacji. Nie zauważyłam działania arganu, ale też kosmetyk nie spowodował  u mnie żadnych podrażnień, wyprysków  i innych nieprzyjemności. Mogę go ze spokojem polecić  każdemu kto przy użyciu tego typu produktu chce uzyskać naturalny efekt. Cena ok 20 zł moim zdaniem jest bardzo przystępna. 





NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka