Medbeauty zielona glinka francuska

Firma Medbeauty oferuje nam różne dermokosmetyki. Jednym z nich jest New French Green Clay - nowa maseczka z francuskiej glinki zielonej.


Lubie wszelkie maseczki z zieloną glinką. Wedle zaleceń są one przeznaczone do cery tłustej, mają redukować łojotok. Ja mam cerę mieszaną, raczej suchą jednak zdarzają się momenty kiedy zmienia się ona całkowicie w tłustą. Wtedy najchętniej sięgam po zieloną glinkę. 


Kilka słów od producenta:



Moja opinia:
Maseczka Medbeauty to proszek, który należy przygotować do użycia. Opakowanie to nieprzeźroczysty woreczek zamykany strunowo. Znajdziemy w nim 90g produktu, który starczy nam na kilka zastosowań. Wyczuwalny jest typowo "ziemisty" zapach glinki. Kolor ciemnozielony, lekko szarawy. Po rozmieszaniu z wodą tworzy się gęsta papka, którą należy nałożyć na twarz, szyję i dekolt. Przed zastosowaniem oczyściłam "pole pracy" z makijażu, a także wykonałam peeling, żeby maska mogła pokazać swoje właściwości. Po nałożeniu (typowo dla glinki) zasycha tworząc skorupę, dając jednocześnie uczucie ściągnięcia. Po ok 15-20 min zmywałam twarz i nakładałam krem. Co zauważyłam? Przede wszystkim zredukowane pory. Skóra twarzy staje się napięta, dogłębnie oczyszczona, świeża. Małe stan zapalne w postaci drobnych krost zagoiły się. Czułam ze cera jest naprawdę odświeżona i zmatowiona. Nie ma problemu z nadmiernym święceniem, czy wydzielanie sebum. 





Z pełną ofertą marki Medbeauty (naprawdę bardzo bogatą) możecie zapoznać się na ich stronie 



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka