Odżywka do paznokci Golden Rose Black Diamond Hardener - hit czy kit?

Piękne, długie paznokcie, które się nie łamią i nie rozdwajają. Jeżeli takie macie zazdroszczę. Moje odkąd pamiętam zawsze miały jakiś defekt. 
Na pomoc ma przyjść odżywka Golden Rose Black Diamond. Rzeczywiście pomaga, czy to kolejny reklamowy chwyt? Zapraszam do dalszej części posta :) 


Kiedyś używałam  znanej chyba wszystkim  odżywki z Eveline. Niestety podobnie jak u niektórych narobił więcej szkody niż pożytku. Kiedy GR wyszło z nową serią preparatów do paznokci postanowiłam spróbować. Bo czemu nie? ;)



Kilka słów od producenta:




Moja opinia:
W zapewnienia producenta możemy przeczytać, że  ten produkt jest ekspertem w pielęgnacji paznokci. Ma wzmacniać, regenerować, zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu. Po prostu ideał  ;)
Produkt zamknięty jest w czarnej szklanej butelce o pojemności 11ml. Dodatkowo umieszczono go w kartoniku, na którym jasno przedstawione zostały wszystkie niezbędne informacje. Szata graficzna zachęca, przekonując do działania produktu. Odżywka jest bezbarwna. Aplikuje się ją za pomocą cienkiego pędzelka. Zapach lekki chemiczny, szybko się ulatnia. Niezbyt gęsta, ale też nie rzadka konsystencja sprawia, że nałożona na paznokcie szybko wysycha. Odżywkę GR stosowałam zgodnie z zaleceniami przez kilka tygodni. Używałam jej jako bazę pod lakier, lub jako samodzielny kosmetyk. Juz po dwóch tygodniach zauważyłam, że paznokcie stały się twardsze. Z biegiem czasu zmiejszyła się ilość połamanych końców. Zauważyłam tez znaczną poprawę przy problemie  ich rozdwajania. Stosuję ją nadal jednak z mniejszą częstotliwością.  Mimo to nie osłabił się stan paznokci. Diamentowa odżywka sprawiła, że stały się dłuższe, mocniejsze, nie łamią  się i nie rozdwajają. Jak dla mnie GR zrobiła naprawdę kawał dobrej roboty. Może zdjęcie poniżej nie jest idealną długością, ale przy małym dziecku długie paznokcie są dla mnie niewygodne. Nie mniej jednak gdy zostawiam je dłuższe nic złego się z nimi nie dzieje. 
Polecam wszystkim, którzy chcą wzmocnić  i zregenerować paznokcie. 




NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka