Owocowe peelingi myjące Natura Body Joanna

Uwielbiam peelingi, a towarzyszące im owocowe zapachy tym bardziej. Te małe buteleczki od Joanny są chyba znane wielu osobom. Dlaczego je lubię? 





Kilka słów od producenta:
Peeling myjący Joanna Naturia Body o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty stosowania peelingu myjącego Joanna Naturia Body:
- oczyszczona i odświeżona skóra,
- gładsza i milsza w dotyku,
- przyjemnie pachnąca.
Peeling Joanna jest dostępny w kilku zapachach.



Moją opinia:
Peeling to taki produkt użytku codziennego, który zużywany jest przeze mnie w ogromnych ilościach. Często robię sama np. cukrowy, bądź kawowy.  Czasem jednak sięgam po gotowe produkty. Serię Naturia Body możemy zakupić w każdej drogerii, supermarkecie itp. Ja moje perełki kupiłam w Biedronce. Wcześniej wykorzystałam wersję pomarańczową i przypadła mi do gustu,  więc sięgnęłam po kolejne. Peeling wygładzający marki Joanna zapakowany jest w plastikową buteleczkę o pojemności 100ml z zamknięciem typu klik. Mimo kilku upadków nic się z nim nie dzieje, działa bez zarzutów, nie zacina się.  Po otwarciu opakowania od razu czuć owocowy zapach,  bez względu na to,  który wariant wybierzemy. W konsystencji widać małe drobinki, odpowiedzialne za ścieranie naskórka.  Peeling nie jest płynny, ale też nie jest to zbita masa. Używam go kilka razy w tygodniu do pielęgnacji ciała, a także do wygładzenia twarzy i pozbycia się na niej suchych skórek. Mimo małej pojemności, jest dość wydajny. Skóra po użyciu jest gładka i przyjemnie pachnąca. Jako, że zapach i działanie jak najbardziej mi się spodobało, mam zamiar kupować je jak najczęściej. 



Macie? Lubicie? 
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka