Smart Girls Get More nr 124

Podczas ostatniej wizyty w Naturze szukałam jakiegoś letniego koloru lakieru do paznokci. Ten wpadł mi w oko ze względu na intensywny odcień. 


W ofercie Smart Girls get more znajdziemy różne produkty kosmetyczne, zarówno do makijażu jak i do paznokci. Nie miałam nic z tej marki wiec postanowiłam spróbować.


Odcień, który wybrałam to nr 124. Jest to czerwień z odrobiną pomarańczy. Kolor wydawał mi się cudowny. 
Buteleczka 5,5 ml z cienkim pędzelkiem. Konsystencja rzadka. Po nałożeniu pierwszej warstwy mój optymizm przygasł. Krycie prawie niewidoczne. Druga warstwa - dalej prześwity. Na szczęście wysycha w miarę szybko, więc nałożyłam trzecią porcję lakieru. Efekt był zadowalający, ale czy idealny to nie wiem.  Na 4 warstwę zabrakło mi cierpliwości. 
Takie mani utrzymywało mi się ok 4 dni. Potem zaczęły się ścierać końcówki. Dla mnie to okres, bo po takim czasie praktycznie każdy lakier kończy swój żywot na moich paznokciach. Odpryskiwania nie zauważyłam.  Nie mniej jednak trochę zniechęca mnie ilość aplikacji do zadowalającego krycia. 




Miałyście jakiś odcień z tej serii? 
Które najbardziej przypadły Wam do gustu? 
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka