Testowanie z Canpol Babies - Butelka antykolkowa Haberman i podgrzewacz do butelek

Po raz kolejny udało mi się dostać do testów produktów Canpol Babies w ramach projektu Blogosfera, o którym pisałam TU. Tym razem otrzymaliśmy butelkę antykolkową Haberman oraz podgrzewacz do butelek.

Podgrzewacz do butelek używałam przy Wiktorii i wtedy się sprawdził. Tym razem zanim kupiłam swój otrzymałam ten od Canpol Babies. Czy jest to przydatny gadżet przy dziecku, dowiecie się w dalszej części postu.
Co do butelek antykolkowych zawsze miałam mieszane uczucia. Nigdy nie kupowałam, bo wydawało mi się to po prostu chwytem reklamowym. Jak jest rzeczywiście?

#1 BUTELKA ANTYKOLKOWA HABERMAN
W tekturowym opakowaniu znaleźć możemy butelkę o pojemności 260ml przeznaczoną dla dzieci w wieku 0-6 miesięcy. Ma ona system, który odprowadza powietrze od smoczka dzięki czemu dziecko go nie połyka i ma to zapobiegać uciążliwym kolkom. Pech chciał, że podczas używania butelki dla syna (zwykła ze smoczkiem rozmiaru "0"), po kilku tygodniach karmienia mlekiem modyfikowanym zaczęły się kolki. To najgorsza z możliwych rzeczy dla rodziców. Dziecko płacze, a ja nie potrafię mu pomóc :( Skoro już miałam tą butelkę postanowiłam z niej skorzystać. Pierwsza próba skończyła się po kilkunastu mililitrach. Dziecku nie przypadł do gustu smoczek i nie mógł się najeść, zrobił się nerwowy. Nie poddałam się jednak i spróbowałam ponownie. Po dwóch dniach ku naszemu zdziwieniu maluch się uspokoił. W brzuszku nie było słychać "tornada". Gazy odchodziły bez płaczu. Butelka zatrzymuje pokarm w smoczku i nawet w momencie przekręcenia jej, mleko jest w nim cały czas dzięki czemu nie połyka ono powietrza. Odstawiłam herbatki i inne specyfiki przeciw kolkom. Karmię go nią przez cały czas i problem nie powraca. Działanie butelki jest zatem realne. Jedyny minus, który zauważyłam to zbyt duża dziurka w smoczku. Pokarm leci zbyt szybko jak dla kilkutygodniowego niemowlaka, przez co dosyć spora ilość wypływa kącikami ust. Mimo codziennego używania po kilka razy, a co za tym idzie częstego mycia i wyparzania, z żadnym z elementów butelki nic się nie dzieje. Napisy nie ścierają się, butelka nie matowieje, smoczek nie traci jakości. Mogę ją w pełni polecić. 








#2 PODGRZEWACZ DO BUTELEK
Ten gadżet jest dość przydatny choć pewnie wiele osób stwierdzi, że nie niezbędny. I to racja. Wodę, mleko, gotowe dania można podgrzać też w inny sposób. Mi jednak spodobała się funkcjonalność urządzenia. W prostu sposób mogę podgrzać wodę do mleka np w nocy, sprawdza się na wyjazdach kiedy nie chcę budzić innych domowników podróżami do kuchni. Nie osadza się w nim kamień. Pokarm szubko się podgrzewa. Jest łatwy w obsłudze. Ma funkcję utrzymywania stałej temperatury. Dodatkową zaletą jest pojemniczek do podgrzewania np obiadków. Zamykany przykrywką, włożony do wody szybko sprawia, że możemy podać go dziecku (testy przeszły dzieci znajomych ;) ). Jest to na pewno lepsza opcja niż robienie tego typu czynności w mikrofalówce. Moim zdaniem sprawdził się bardzo dobrze i będzie towarzyszył mi jeszcze przed długi czas. 




********
Z marką Canpol Babies zaprzyjaźniłam się na dobre. Mamy kilka innych rzeczy dla syna właśnie tej firmy i jesteśmy z nich zadowoleni. Więcej szczegółów wkrótce :)
********


Fakt, że otrzymałam produkty nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka