Makijaż: Loreal Color Minerals 03

Dziś chcę opowiedzieć Wam o cieniu mineralnym, który od jakiegoś czasu gości na moich powiekach. Produkt ten dostałam kiedyś w prezencie. Czy zachwycił moje serce?


Kilka słów od producenta:
L`Oreal, Color Minerals, Mineral Eye Shadow (Cień mineralny) Zawiera 95% minerałów. Rozświetla spojrzenie, pielęgnuje i chroni skórę powiek. Doskonały nawet do najbardziej wrażliwych oczu. Bez zapachu, konserwantów i tłuszczu. Zawiera filtr SPF 15.


Moja opinia:
Cień Loreal ma dość nietypowe opakowanie. Jest to plastikowa buteleczka z szerokim pędzelkiem do aplikacji. Jako, że to cień mineralny jest to sypki produkt. Odcień 03 jest jasny, połyskujący. Nie jest to jednak brokatowy efekt. Do aplikacji na środek powieki używam załączonego pędzelka, w kącikach stosuje trochę mniejszy, aby dokładniej wykonać makeup oka. Po nałożeniu nadaje wrażenie rozświetlonego spojrzenia. Nawet w dni kiedy jestem niewyspana, sprawia, że moja twarz wygląda na wypoczętą. Nie obsypuje się. Nie podrażnia oczu. Jest bardzo wydajny, wystarczy naprawdę odrobina by efekt był zadowalający. Bardzo lubię ten cień, stosuję go najczęściej, tym bardziej, że daje naturalny efekt. Tak jak lubię :) 



Lubicie tą serię? Który odcień jest Waszym ulubionym?

*********
Przypominam , że na blogu ruszył konkurs, do którego możecie się jeszcze zgłosić :)

**********

Zapraszam też na mój Instagram i fanpage :)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka