Paznokcie: Jednowarstwowy lakier do paznokci Wibo nr 8

Jestem kobietą. Mam sporo lakierów do paznokci. Nie, nie dosyć ich nie mam ;) Lubie malować pazurki i zmieniać kolory. Nie zawsze jednak chce mi się czekać aż wyschnie kilka warstw emalii. Wibo jakiś czas temu wyszło na rynek z serią 1 coat manicure. Czy faktycznie jedna warstwa lakieru może zapewnić pożądany efekt? 



Kilka słów od producenta:
Lakier 1 coat manicure to innowacyjna formuła jednowarstwowa. Konsystencja zapewnia idealne krycie już przy pierwszej warstwie. Szeroki pędzelek doskonale obejmuje kształt paznokcia, pozwalając cieszyć się perfekcyjnie wykonanym manicure. Szybki czas schnięcia, lakier nie odpryskuje, nie wymaga korekty. Kolekcja 19 najmodniejszych kolorów.




Moja opinia:
Jakie jest opakowanie każdy widzi. Klasyczna, szklana, prostokątna buteleczka o pojemności 8,5 ml. Zakręcana plastikowym elementem, do którego przytwierdzony jest dosyć wąski pędzelek. Konsystencja nie jest zbyt gęsta, ale nie wylewa się też na skórki. Aplikacja przebiega szybko i sprawnie, bez żadnych kłopotów.  Zapach lekko chemiczny, typowy dla tego typu produktów, szybko się ulatnia. Jak to jest z tym jednowarstwowym kryciem? Mam odcień nr 8. Jest to taka czerwień lekko wchodząca w bordowy kolor. Po nałożeniu jednej warstwy na paznokciach są smugi i prześwity. Przy drugiej efekt staje się bardzo ładny, kolor nasycony, intensywny. Trwałość oceniam na bardzo dobrą  - 4 do 5 dni, przy codziennych obowiązkach domowych. Nie odpryskuje to fakt. Końcówki lekko zaczęły mi się ścierać w 4 dniu. 
Niestety zapewnienia producenta o jednej warstwie nie zostały spełnione. Nie mniej jednak, lakier szybko wysycha, jego trwałość jest dobra, a kolor bardzo mi się podoba, wiec pewnie będę po niego sięgać w przyszłości. Nałożę jednak dwie warstwy ;)






Macie? Lubicie? :)
Może inne odcienie lepiej kryją? 


______________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka