Shein.com - white or black :)

Sklep internetowy SheIn.com (dawniej sheinside) to odzieżowe królestwo, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Dziś chciałabym Wam pokazać zestawienie Black or White. 

Przygotowałam dla Was kolaż ubrań, w których ja osobiście dobrze bym się czuła. Zestawienie biały lub czarny, ponieważ wybrałam dwie wersje góry stroju.





# Biała asymetryczna bluzka 


# Czarna bluzka z marszczonym przodem i dekoltem V 


#  Poszarpane, poprzecierane jeansy z podwiniętymi nogawkami 


# Imitujący złoto łańcuszek z wisiorki w kształcie liścia 


# Klasyczne czarne czółenka, które będą pasowały do niejednej stylizacji
# Czarna torebka listonoszka  z paskiem na ramię 
Co myślicie o takim zestawieniu? :) Jakie ubrania / dodatki z tego sklepu wpadły Wam w oko?

Wszystkie elementy mojego zestawienia możecie obejrzeć na stronie sklepu klikając w zdjęcia. 
Jeżeli chcecie zobaczyć mnie w stylizacji z ubraniami SheIn zachęcam do klikania (ułatwi mi to kontakt ze sklepem. z góry dziękuję :* ).

___________________
Zapraszam też na mój Instagram i fanpage :)


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka