TAG: 50 pytań, których nikt nie zadaje :)

Ostatnio czytam na Waszych blogach tagi "100 pytań, których nikt nie zadaje". Lubię takie posty, bo mogę się czegoś o Was dowiedzieć. Nie chciałam znudzić Was setką, wiec swój TAG skróciłam do 50. Zapraszam :) 



1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Może to nie rzecz, ale zdecydowanie rodzina. Mąż i dzieci są największym szczęściem jakie mam.

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Nie zwracam na to uwagi. 

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie, mam swoje :P

4. Czy musisz być cały przykryty kołdrą?
Tak! Czasem wysuwam jedną nogę. 

5. Czy kiedykolwiek ukradłeś znak drogowy?
Nie, niby po co?

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Raczej w ogóle nie wycinam.

7. Czy wolałbyś zostać zaatakowany przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Chyba pszczoły, bynajmniej by mnie nie zjadły. 

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Nie, zawsze o nich zapominam.

9. Czy masz piegi?
Nie.

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Uśmiecham, ale lekko. Nie lubię siebie z "wystawionymi" zębami ;)

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Zostawianie papierków po cukierkach w misce, w której są. 

12. Czy kiedykolwiek liczyłeś swoje kroki podczas spaceru?
Nie raz

13. Czy kiedykolwiek kąpałaś się w morzu nago?
Nigdy. 

14. Czy kiedykolwiek robiłeś grubszą sprawę w krzakach?
Nie.

15. Czy kiedyś tańczyłeś bez muzyki?
O ile te pląsy można nazwać tańcem to tak ;)

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Tak

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Z dwoma mężczyznami.  Mężem i synem :)

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
2m x 2,2 m

19. Piosenka tygodnia.
Nie mam takiej

20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
Nie.

21. Czy nadal oglądasz bajki? 
Tak, spojrzę czasem jak córka ogląda. 

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Nie wiem. Nie lubię takich jak Harry Potter, Wiedźmin itp

23. Gdzie zakopałbyś znaleziony skarb?
Nie zakopałabym. Spienieżyłabym a potem siup na zakupy :)

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Wodę lub sok.

25. Ulubiony sos do nugetsów?
Coś ostrego 

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Ryż zapiekany z kurczakiem 

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Komedie romantyczne :)

28. Ostatnia osoba którą pocałowałeś lub która Ciebie pocałowała?
Mąż :)

29. Czy byłeś kiedyś w harcerstwie?
Nie, ale kiedyś chciałam.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
Nie.

31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
9 lat temu

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Jakbym się postarała to może ;)

33. Czy kiedykolwiek dostałeś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Tak, ale miałam wtedy auto na gaz wiec się przełączyłam.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Bułka wieloziarnista, ser, majonez, pomidor, papryka, ogórek 

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Owsiankę

37. Kiedy chodzisz spać?
Ok 23 

38. Czy jesteś leniwy?
Czasami tak.

39. Za co przebierałeś się na bale w przedszkolu?
Nie chodziłam do przedszkola. 

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Nie mam pojęcia. 

41. W ilu językach mówisz?
W dwóch 

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie.

43. Lego czy lincoln lego?
Nie miałam żadnego. 

44. Czy jesteś uparty?
Oooj tak....

45. Leno czy Letterman?
Nie wiem co to.

46. Czy oglądałeś kiedyś seriale?
Tak. Czasem wciągnie mnie jakiś tasiemiec ;)

47. Czy boisz się wysokości?
Jak jest naprawdę wysoko to tak.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Naprawdę rzadko. 

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Nigdy tego nie robiłam. 

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Tam nie ma na to miejsca! ;)


To już wszystko :) lubicie takie posty? 


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka