Zapachy: Nicole nr 167. Czy warto kupować odpowiedniki perfum?

Jakiś czas temu otrzymałam do testów flakon perfum Nicole. Firma produkuje odpowiedniki perfum znanych marek. Jak sprawował się ten zapaszek? 



O producencie:
Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce. Pod marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole i wód toaletowych Nicole jak i najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci Nicole,które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. 
Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości.


Wybrany przeze mnie zapach:
Nicole 167 (odpowiednik: Carolina Herrera / 212 Summer 2013; grupa: kwiatowe): cytryna, jaśmin, piżmo, bergamotka, ylang ylang, szafran, mandarynka, malina.



Powiem szczerze, że ciężko opisuje mi się zapachy. Nie sztuka napisać "ładny" lub "brzydki" ;)

Perfumy Nicole zamknięte są w buteleczce z dymionego szkła o pojemności 30 ml. Prosty design jak najbardziej przypadł mi do gustu. Eleganckie, proste, nienagannie wykonane opakowanie. Atomizer to typowy spray. Po pierwszym powąchaniu zapachu byłam przerażona ;) wydawał mi się strasznie ostry. Za oknem było wtedy ponad 30 stopni i chyba aura sprawiała, że zapach był zbyt intensywny. Zaczęłam go jednak używać w  ostatnio chłodniejsze wieczory i sprawdza się idealnie. Perfum Nicole 167 jest lekko słodki, wyczuwa się nuty kwiatowe. Jest bardzo kobiecy, elegancki. Myślę, że świetnie sprawdzi się na jakieś większe wyjścia. Nie zawahałabym się też użyć go np na rozmowę o pracę. Jest bardzo trwały, na ubraniach czuje go następnego dnia. Niw spowodował żadnych podrażnień na mojej skórze, nie wystąpiło pieczenie w miejscu aplikacji, nie zostawia śladów na ubraniach. Mojemu mężowi też bardzo przypadł do gustu ;)
Czy warto kupować odpowiedniki perfum? Moim zdaniem tak. Jakość jest bardzo dobra. Nie miałam oryginału, dla którego marka Nicole stworzyła odpowiednik 167, ale zapach jest bardzo ładny i chętnie spróbowałabym tez innych. Można kupić kilka mniejszych flakoników w dobrej cenie i cieszyć się kilkoma trwałymi zapachami.



Perfum Nicole testowałam dzięki portalowi Trusted Cosmetics, za co bardzo dziękuję :)


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka