Czyżby powrót do marki?

Dove - marka przez jednych uwielbiana, przez innych niekoniecznie.  Czy żel pod prysznic przekona mnie do powrotu do tej marki?




Musze przyznać, że mimo wszelkich zachwytów nad marką Dove mnie klasyczna wersja produktów odpycha. No nie wiem, ten zapach czy to mydła, czy żelu, czy antyperspirantu po prostu mnie drażni.  Niestety spowodowało to, że zupełnie odcięłam się od marki. Żel pod prysznic, który właśnie przedstawiam dostałam w paczce od Mineralnej Kasi :)
Może zmieni on moje podejście do Dove? 


Kilka słów od producenta:
Odżywczy żel pod prysznic z mleczkiem kokosowym i płatkami jaśminu. Pora na chwilę prawdziwej harmonii. Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture.

Skład/ ingredients / inci : 


Moja opinia:
Plastikowa butelka z zamknięciem typu klik mieści w sobie 250ml żelu.  Po otwarciu czuć przyjemny zapach kokosa połączony z delikatną jaśminową wonią. Konsystencja kremowa, nie lejąca, treściwa o białym kolorze. 
Żel pod prysznic Dove nutrim moisture to produkt, dzięki któremu wrócę chyba do tej marki. Najbardziej urzekł mnie zapach. Po prostu cudowny. Mogłabym wąchać go bez końca. Żel jest wydajny, dobrze się pieni, otulając ciało zmysłowym odprężeniem. Jak to tego typu produkt dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej. Po każdym prysznicu i tak muszę nawilżać ciało wiec trudni mi powiedzieć czy wpływa na nie jakoś specjalnie.  Ale faktem jest, że skóra jest przyjemniejsza w dotyku.  Moim zdaniem, żel pod prysznic nie musi nawilżać, od tego mamy inne produkty. Ten jednak nie wysusza jej i to mi z zupełności wystarczy. 
Zapach mnie uwiódł, działanie przekonało, chyba podczas zakupów będę częściej sięgać po markę Dove. 




_______________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
_______________
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka