Makijaż: Codzienny, naturalny

Naturalny makijaż dobry jest na każdą okazję.  Bez względu czy malujemy się na codzień, czy do pracy/szkoły, a może na randkę, taka opcja zawsze się sprawdzi. 



Produkty, które wybrałam widzicie na zdjęciu powyżej.  Cześć z nich już recenzowałam  (tusz do kresek GR, pomadka Kobo, cienie Joko) . Na posty o innych wkrótce przyjdzie czas :)



Tu możecie zobaczymy efekt "przed" i "po". Przy okazji widać krycie podkładu Paese. 
Lubicie taki lekki makeup?


____________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
____________



P.S. przy okazji powiem Wam, że jestem przerażona zdjęciami, które kiedyś robiłam. Teraz też nie są perfekcyjne ale wydaje mi się, że jednak lepsze niż te kiedyś. Najchętniej pousuwałabym stare posty. Ale nie, niech widać jakiś progres ;) 
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka