Paczuszka :)

Dzisiaj się chwalę, a co tam! :) Odebrałam przesyłkę, w której znajdowała się nagroda wygrana w pewnym konkursie na blogu . A do tego bardzo miłe niespodzianki. Po szczegóły zapraszam do dalszej części posta :) 


Zgłaszałam się już do wielu konkursów, jednak jak dotąd w żadnym nie udało mi się wygrać. Jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że zostałam wylosowana w konkursie u Ani >>KLIK <<. 
W konkursie wygrałam świece Bispol, które z pewnością umilą mi nadchodzące wieczory. 


Przemiłym dodatkiem była maskara i odżywka. Tusz akurat mi się skończył, wiec będzie jak znalazł, a diamentową odżywkę miałam z GR, chętnie wypróbuję zatem jej siostrę z innej marki :)


Dodatkowo znalazłam kilka próbek. Te LPM znam i bardzo lubię.  Inne to nowości, które chętnie przetestuję. 


Aniu dziękuję Ci bardzo :* Nie spodziewałam się takiej zawartości. 
Was zapraszam na bloga Rodzinka testuje  :)
NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka