Pielęgnacja ciała: Tołpa botanic, czarna róża

Marka Tołpa cechuje się produktami bez alergenów, sztucznych barwników, PEG, silikonów, parafiny, a także parabenów. To niewątpliwie kuszące informacje. Czy za takim składem idzie tez dobra jakość? 


Z produktami tej marki spotkałam się niedawno. Serię Green opisywałam Wam tutaj. Dziś nadeszła pora na recenzję kosmetyku z serii botanic czarna róża, jakim jest regenerujący krem kokon do stóp. 







Moja opinia:
Krem do stóp wybrałam ze względu na fakt, że miał je odżywić i eliminować szorstkość. Zapakowany jest w plastikową tubę o pojemności 75ml, która stawiamy na zamknięcie typu klik. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie ważne informacje dotyczące produktu. Zapach jest przyjemny, lekko słodki.  Jest to zupełne przeciwieństwo serii Green. Krem ma lekko tłustą konsystencję. Po nałożeniu na stopy (wcześniej przygotowane przez użycie tarki i peelingu) sprawia wrażenie pozostawienia otulającej warstwy ochronnej. Zakładałam na noc skarpetki i po kilku użyciach moje stopy stały się gładsze, bardziej miekkie i dobrze nawilżone. Nie jest to nadmiernie drogi produkt wiec warto się w niego zaopatrzyć.  Tutaj jakość w porównaniu do poprzednio opisywanych produktow jest zdecydowanie lepsza. Ze spokojem mogę go polecić. 



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka