Prezenty ostatnich tygodni :)

Kto z nas nie lubi prezentów?  ;) mnie ostatnio się rozpieszcza :)


W ostatnim czasie otrzymałam kilka przesyłek. Nie powiem, wywołały ogromny uśmiech na mojej twarzy :)

Jedna z nich byla przesyłka od Kasi z bloga Mineralny Świat Kasi.  Paczka z akcji "Podaj dalej ".  Cudowna zawartość. 



Otrzymałam też paczkę niespodziankę od Żanety z bloga Babski Kącik.  Same nowości.  Oj ucieszyła mi się mordka jak otworzyłam pudełko :)


Obie paczki zawierają produkty, które są dla mnie nowościami.  Testy trwają :)
Dziękuję Dziewczyny :*

Klub Maluszka Hipp sprawił prezent naszemu Maluchowi. Niedługo zaczniemy rozszerzać dietę, wiec prezent jak znalazł!


Dostałam się także do projektu Monte Snack w TRND . Dzieci odwiedzające córkę mają przekąski ;)


A Was z czym ostatnio odwiedził listonosz / kurier? :)


_______________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
_______________


NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka