Włosy: Lakier Taft - czy oby na pewno dla kobiet?

Jestem kobietą. W torebce lubię mieć wszystko, co może mi się przydać "w razie Wu". Wylądował w niej też lakier do włosów marki Schwarzkopf & Henkel. Czy spełnił moje oczekiwania?

Kilka słów od producenta:
Megamocny lakier do włosów power. Energia i megamocne utrwalenie do 48h. Dzięki formule Caffeine - Power włosy są wzmocnione od nasady, aż po same końce. Nie skleja włosów. Łatwy do całkowitego usunięcia podczas szczotkowania. Nie obciąża włosów i chroni je przed wysuszeniem.  



Moja opinia:
Fajna mini wersja lakieru przyciągnęła moją uwagę. Standardowa aluminiowa butelka o pój.  75ml. Rozpylany przez spray. Zacznę od mocnych stron. Dobrze utrwala, nie skleja włosów. Mają one naturalny wygląd, są zabezpieczone przed wiatrem czy wilgocią. Nie zrobił nic złego z moimi kosmykami. ALE zapach przypomina męską wodę po goleniu. Utrzymuje się długo. Mąż stwierdził, że chyba znalazłam sobie faceta, bo pachnę męskim zapachem ;) to niestety całkowicie skreśliło ten produkt. Fakt, że bardziej niż moje perfumy czułam ten zapach był nie do zniesienia. A szkoda, bo lakiery Taft lubię. 



____________
Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka