Włosy: Pilomax Pielęgnacja

Dobiegł końca czas testowania drugiej serii produktów od Laboratorium Pilomax. Tym razem produkty pielęgnacyjne.  Jak się sprawdziły? 




Pierwszą serią jaką testowałam była Regeneracja >>klik <<. Po kolejnych kilku tygodniach mogę już powiedzieć troszkę o serii pielęgnacyjnej.


Kilka słów od producenta:



Moja opinia:


#1 Szampon włosy farbowane ciemne 
Opakowaniem jest plastikowa tuba o pojemności 70ml, z zamknięciem typu klik, na którym stawiamy produkt. Kolor słomkowy, w większej ilości wpada w karmel. Produkt dobrze myje włosy. Pozostawia je oczyszczone, odświeżone. Dobrze wpływa na skalp.  Likwiduje uczucie swędzenia.  Włosy po nim nie są suche. 


#2 Odżywka włosy farbowane ciemne 
Opakowanie podobnie jak przy szamponie to plastikowa tuba o pojemności 70ml, zamykana na klik. Kolor jasny. Konsystencja dosyć gęsta. Odżywkę nakłada się bez problemów.  Równie dobrze można ją spłukać. Po użyciu włosy są miękkie, gładkie, łatwo się rozczesują.  Ciężko mi określić czy pogrubione włosy, bo gołym okiem raczej trudno to zauważyć.  Są jednak w lepszej kondycji. 



Podsumowując:
Seria Laboratorium Pilomax Pielęgnacja przypadła mi do gustu równie bardzo jak poprzednia.  Włosy są odżywione, gładsze, nie puszą się tak jak dotychczas. W dalszym ciągu nie zauważyłam rozdwajania końcówek, ani nadmiernego łamania się włosów.  Moje kosmki są w lepszym stanie, wyglądają zdrowiej, nie są matowe. Polecam :)


Produkt przetestowałam dzięki 


za co bardzo dziękuję. Fakt ten nie wpłynął jednak w żaden sposób na moją opinię o produktach.

Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą producenta. >>> PILOMAX -> KLIK <<<<

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka