Akcja pielęgnacja! :)

Postanowiłam troszkę pozmieniać w swojej aktualnej pielęgnacji. Dziś zapraszam na post z produktami, które będą mi towarzyszyć w najbliższym czasie. 



Planuję zrobić miesiąc zmian. Chcę bardziej zadbać o wygląd zewnętrzny, ale także zdrowie. Od jakiegoś czasu staram się mniej, zdrowiej jeść, więcej się ruszam. Efektami dzielę się z Wami na moim Instagramie. Pielęgnację tez zamierzam zmienić i zobaczyć efekty.

Największą zmianę planuje zrobić w pielęgnacji włosów. Ostatnio skończyłam testowanie kuracji Pilomax, o których pisałam Wam TUTAJ i TUTAJ. Od dawna w moich zapasach leżała odżywka Jantar. Przez wielu wychwalana, przez innych negowana. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie. Jakiś czas temu w moje zbiory wpadła też seria Argan Oil Joanny. Tutaj czytałam różne opinie, ale także chętnie sprawdzę ja na sobie. Dodatkowo zamierzam wrócić do picia herbaty z pokrzywy. Przyda mi się nie tylko na włosy, ale też na problemy z uciążliwą anemią.  Raz na dwa tygodnie będę też olejować moją czuprynę. Ostatnio moje włosy strasznie wypadają, mam nadzieję, że trochę ich stan się polepszy.


Co do pielęgnacji ciała, będę kontynuować stosowanie olejku z Joanny. Testuję też balsam do ciała ujędrniający z Bioelixire, o którym niedługo Wam opowiem. Was proszę o polecenie jakiegoś specyfiku ujedrniającego. Wiem, wiem cudów nie oczekuję, liczę jedynie na drobne wspomaganie. Opisywałam Wam kiedyś serum do biustu Eveline. Teraz też do tego wracam.


W pielęgnacji twarzy zaczynam stosować Eco krem z różą i spray z solanką z Wieliczki. Czekam na efekty :)


Paznokcie od jakiegoś czasu wzmacniam odżywką diamentową z Wibo. Wkrótce recenzja.


W planach mam wykorzystanie swoich zapasów.  Możecie polecić coś jeszcze?


_______________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
_______________



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka