Optima PLUS - olejki eteryczne cz.1

Bardzo lubię olejki zapachowe. W ostatni weekend w moim domu zagościło kilka Naturalnych olejków eterycznych Optima PLUS. 




Marka Optima PLUS ma w swojej ofercie szeroką gamę produktów. Znajdziecie tam naturalne olejki eteryczne (nie zapachowe), a także błonniki. Dopóki nie zaczęłam czytać informacji nt. olejków eterycznych, wydawało mi się, że one i te zapachowe to dokładnie to samo. Uświadomiłam sobie jednak, że  właściwości terapeutyczne mają jedynie te naturalne wersje. 
W związku z faktem, że do sprawdzenia mam siedem wersji będę Wam je recenzować w kilku postach, żeby Was nie zanudzić ;) Jako pierwszy rozpakowałam eukaliptusowy, z nadzieją na pomoc w aktualnych dolegliwościach.





Olejek pochodzi z Chin. Ma działanie antyseptyczne, rozgrzewające, przeciwbólowe i łagodnie pobudzające. Stosuje się go przy zapaleniu górnych dróg oddechowych, zmianach reumatycznych, w bólach mięśniowych. Ma świeży, rześki, intwnsywnie eukaliptysowy zapach, który potrafi pobudzić z rana. Nie jest to zapach duszący, przesadzony, tylko przyjemnie orzeźwiający.

Od razu dodałam olejek do nawilżacza powietrza. Oboje z mężem, jak i nasz synek mieliśmy zakatarzone nosy. Rano budziłam się z zaschniętymi drogami oddechowymi, drapiacym gardłem i głową bolącą od zapchanych zatok. Kiedyś stosowałam olejek do nawilżacza jednak koszt 10ml oscylował w granicach 20-30 zł. Trochę dużo.  Olejki Optima PLUS kosztują niecałe 10 zł za ta samą pojemność. No dobrze, cena lepsza, a jak z działaniem? Już po pierwszej nocy widziałam zdecydowaną poprawę. Syn nie budził się, oddychał swobodnie. Ja natomiast obudziłam się z niebo lżejszym bólem głowy, który po kolejnej nocy znikł. Zatoki zostały oczyszczone. Mąż także potwierdził, że lepiej mu się spało. 
Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała go w choć jeden inny sposób. Od dawna borykam się z bólami kręgosłupa, które w okresie ciąży i  po porodzie znacznie się nasiliły. Stosuję różnego rodzaju produkty przeciwbólowe. Skoro producent obiecuje działanie rozgrzewające i przeciwbólowe musiałam go wypróbować.  Dodałam do olejku do masażu i nasmarowałam okolice lędźwiowe. Rozgrzewa to fakt, ale na szczęście nie jest to palące uczucie. Od 3 dni mam spokój. Nic mnie nie boli. 

Musze przyznać, że nie spodziewałam się aż tak dobrego efektu w tak niskiej cenie. 
Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą producenta, klikając w poniższy link :) 





_______________

Zapraszam na mój Instagram  i fanpage :)
_______________




NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka