Paznokcie: Czerwona klasyka

Czerwień na paznokciach to dla mnie klasyka. Kolor elegancki, kobiecy, wyrazisty. Kim jest dzisiejszy bohater? Zapraszam do dalszej części posta :) 




W paczce od Mineralnej Kasi otrzymałam lakier do paznokci marki Indigo. Nigdy nie miałam produktów tego producenta, tym bardziej byłam ciekawa jak czerwony cuda się sprawuje.


Kilka słów od producenta:
Rewelacyjne lakiery do paznokci Indigo zostały opublikowane w brytyjskim Vogue Magazine! 
Poznaj światową jakość w rozsądnej cenie:
* lakier na bazie żywicy winylowej
* jest elastyczny i ma świetną przyczepność do naturalnej płytki
* obłędna kolorystyka: mocno nasycone kolory, niespotykane odcienie
* rzadka konsystencja: bajecznie łatwa aplikacja
* brak smug i prześwitów
* trwałość oraz brak odprysków, nie ściera się na końcach
* genialny pędzelek: miękkie włosie specjalnie dopasowane pod konsystencję lakieru
* z łatwością pracuje się w okolicach skórek oraz maluje paznokcie o każdej długości
* wysoka jakość surowców: nie gęstnieje podczas używania





Moja opinia:
Szklana buteleczka o pojemności 10 ml z pędzelkiem umieszczonym w zakrętce srebrnego koloru. Biały napis Indigo z przodu, z tyłu natomiast znajdziemy skład produktu. Prosty minimalizm bardzo mi się podoba. Próbowałam odnaleźć nazwę odcienia i kiedy już chciałam się poddać  (gama kolorystyczna bardzo bogata), uświadomiłam sobie, że napis pod spodem butelki "Parlez-vous Francis? " to właśnie nazwa mojego koloru :) Po odkręceniu pędzelka nie zaatakował mnie chemiczny zapach.  Owszem jest ale bardzo lekko wyczuwalny, szybko się ulatnia. Konsystencja dosyć rzadka, jednak nie na tyle, aby wylewać się na skórki.  Krycie mnie zaskoczyło. Jedna warstwa zapewnia piękny, subtelny kolor, bez smug i prześwitów.  Po nałożeniu drugiej kolor staje się głębszy, intensywniejszy. Lakier wysycha szybko.  Już po kilku minutach od nałożenia możemy wrócić do codziennych obowiązków.  Trwałość bez odprysków, ścierania się to 4-5 dni, bez utwardzaczy itp. Pod lakier nałożyłam jedynie odżywkę Wibo, którą aktualnie testuję :)
To moje pierwsze spotkanie z lakierami do paznokci Indigo. Bardzo spodobało mi się krycie oraz fakt, że szybko wysycha. Przy moim Maluchu to ogromny plus, bo nie muszę martwić się, że niedoschnięty lakier odciśnie mi się w trakcie zabaw z dzieckiem. 
Cena lakieru to ok 16 zł / 10ml. 



_______________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
_______________

NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka