Zapachy: Nicole 156

Kolejna odsłona odpowiedników perfum. Zapraszam na post :)




O producencie:
Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce. Pod marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole i wód toaletowych Nicole jak i najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci Nicole,które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów. 
Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości.




Nicole 156 (odpowiednik: Marc Jacobs / Honey; grupa: kwiatowe): mandarynka, kwiat pomarańczy, wanilia, gruszka, wiciokrzew, miód, brzoskwinia.

Zapach wybrałam, ponieważ bardzo podoba mi się oryginalna wersja. Lubię słodkie kwiatowe, owocowe zapachy.  Opakowaniem produktu tak jak w przypadku zapachu 167 , który opisywałam TUTAJ, jest walcowaty flakonik z dymionego szkła o pojemności 30 ml. Atomizer działa bez zarzutu. A jak sam zapach? Lekko słodki, ale nie przytłaczający. Wyraźnie czuć w nim owocowe nuty. Po użyciu od razu poprawia mi się nastrój. Trwałość bardzo dobra. Zapach utrzymuje się na ubraniach nawet drugiego dnia. Nie pozostawia śladów na ubraniach. Nie podrażnia okolic na ciele, w których został użyty. Mojemu mężowi też bardzo przypadł do gustu. Odpowiednik perfum wyprodukowany przez markę Nicole odzwierciedla oryginał. Warto się w niego zaopatrzyć jeżeli lubicie zapach MJ Honey.



Perfum Nicole testowałam dzięki portalowi Trusted Cosmetics, za co bardzo dziękuję :)



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka