Zima tuż, tuż! Zadbaj o swoją skórę

Poranne przymrozki, wietrznie dni, zimne powietrze to zdecydowany sygnał, że czas zadbać w specjalny sposób o naszą skórę. Mam na to sposób, który sprawdził się ubiegłej zimy. 


W zeszłym roku jesienią w moje ręce trafił Bio ochronny krem zimowy Winter Care od Floslek. Wzbogacony o bio olej ze słodkich migdałów i witaminę E ma zabezpieczać skórę przed czynnikami atmosferycznymi.



Kilka słów od producenta:


Składniki / ingredients / inci : 
Aqua, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Isopropyl Myristate, Glycerin, Petrolatum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Stearyl Heptanoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cera Microcristallina, Glyceryl Polymethacrylate, Aleuritic Acid, Faex, Glycoproteins, Propylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone.


Moja opinia:
Krem zamknięty jest w miękkiej tubie o pojemności 50ml, z zamknięciem typu klik, na którym stawiamy produkt. Zamykanie działa bez zarzutów.  Na opakowaniu znajdziemy wszystkie ważne informacje.  W skład kosmetyku wchodzi olej z bio migdałów.  Zapach jest kremowy, z lekko wyczuwalną wonią migdałową. Konsystencja wydaje się tłusta, jednak po rozsmarowaniu szybko się wchłania, pozostawiając delikatną warstewkę ochronną.  A jak działa? Stosowałam go zeszłej jesieni jak i zimą, głównie na dłonie. Czasem smarowałam tez twarz. Nie waży się z makijażem. Nie zapycha porów. Skóra jest dobrze nawilżona. Dłonie po zastosowaniu kosmetyku są nawilżone, zabezpieczone przed wiatrem i zimnem. Nie stają się nadmiernie czerwone, czy podrażnione.
Przyznam szczerze, że zapomniałam zrecenzować go Wam w ubiegłym roku. Jednak gdy tylko pojawiły się przymrozki kupiłam opakowanie na tegoroczny zimny sezon. Krem stosuję tez u córki na dłonie, kiedy wychodzi do szkoły.  Pamiętajcie jednak, że sam kosmetyk nie jest w stanie w 100% zabezpieczyć skóry przed zimnem. Zaopatrzcie się w szaliki i rękawiczki ;)





_______________

Zapraszam na mój Instagram i fanpage :)
_______________



NATIblog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka